07 грудня 16:43
В Комітеті відбувся круглий стіл на тему: "Гармонізація законодавства України про публічні закупівлі у контексті Угоди про Асоціацію з ЄС" докладніше
06 грудня 13:33
Звіт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо аналізу функціонування системи публічних закупівель за 2017 рік та Звіт Рахункової палати "Про результати аналізу стану публічних (державних) закупівель у 2017 році" докладніше
22 листопада 10:26
21 листопада 2018 року відбулося засідання Комітету з питань економічної політики посилання...
08 листопада 11:40
У Комітеті з питань економічної політики продовжиться доопрацювання проекту Закону України «Про концесії» (реєстр. №8125) докладніше
01 листопада 12:03
Повторно повідомляємо, що Комітет на засіданні 07 листопада 2018 року планує розглянути підготовлений до другого читання проект Закону України «Про концесії» (реєстр. №8125 від 15.03.2018) докладніше
22 жовтня 10:00
Інфографіка та коментар щодо Кодексу України з процедур банкрутства докладніше
18 жовтня 11:00
Верховна Рада ухвалила проект Кодексу України з процедур банкрутства (реєстр. №8060) докладніше
17 жовтня 21:06
У Комітеті з питань економічної політики опрацьовано зауваження Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України до підготовленого до другого читання проекту Кодексу України з процедур банкрутства і підготовлені пропозиції до остаточної редакції посилання...
21 березня 2018, 17:30

Комітет підтримав законопроект про концесії та рекомендує прийняти його в першому читанні за основу

       На засіданні Комітет розглянув проект закону про концесії (реєстр.№ 8125 від 15.03.2018), внесений Кабінетом Міністрів України та рекомендував Верховній Раді України прийняти його в першому читанні за основу.

Законопроектом, зокрема, передбачено:

- чітке розмежування регулювання концесії та інших форм здійснення ДПП;

- єдина процедура ініціювання та прийняття рішення щодо здійснення ДПП, для всіх форм ДПП у тому числі концесії;

- запровадження прозорої процедури вибору концесіонера (концесійний конкурс, конкурентний діалог), що відповідає кращій міжнародній практиці зокрема "Типовим законодавчим положенням щодо проектів в сфері інфраструктури, які фінансуються з приватних джерел", ЮНСІТРАЛ;

- можливість залучення радників та незалежних експертів для підготовки проектів ДПП у формі концесії;

- додаткові гарантії для концесіонерів та кредиторів, зокрема, передбачення концесійним договором права заміни концесіонера на іншого концесіонера;

- спрощення процедур виділення земельних ділянок для проектів ДПП у формі концесії;

- особливості концесії на ринках, що перебувають у стані природної монополії;

- особливості концесії щодо будівництва та експлуатації автомобільних доріг;

- процедуру трансформації оренди в концесію у разі відповідного звернення зі сторони орендаря;

- можливість передачі вирішення спорів, що виникають у зв’язку з виконанням концесійного договору, міжнародному комерційному або інвестиційному арбітражу;

- можливість ініціювання концесії потенційним концесіонером;

- чіткий механізм контролю та моніторингу за виконанням концесійних договорів;

        - чітке регулювання права власності на об’єкт концесії, метою якого збереження за державою/територіальною громадою права власності на об’єкт концесії.