Увага! Cайт не оновлюється
Законопроектом, зокрема, передбачено:
- чітке розмежування регулювання концесії та інших форм здійснення
ДПП;
- єдина процедура ініціювання та прийняття рішення щодо здійснення
ДПП, для всіх форм ДПП у тому числі концесії;
- запровадження прозорої процедури вибору концесіонера
(концесійний конкурс, конкурентний діалог), що відповідає кращій міжнародній
практиці зокрема "Типовим законодавчим положенням щодо проектів в сфері
інфраструктури, які фінансуються з приватних джерел", ЮНСІТРАЛ;
- можливість залучення радників та незалежних експертів для
підготовки проектів ДПП у формі концесії;
- додаткові гарантії для концесіонерів та кредиторів, зокрема,
передбачення концесійним договором права заміни концесіонера на іншого концесіонера;
- спрощення процедур виділення земельних ділянок для проектів ДПП
у формі концесії;
- особливості концесії на ринках, що перебувають у стані природної
монополії;
- особливості концесії щодо будівництва та експлуатації
автомобільних доріг;
- процедуру трансформації оренди в концесію у разі відповідного
звернення зі сторони орендаря;
- можливість передачі вирішення спорів, що виникають у зв’язку з
виконанням концесійного договору, міжнародному комерційному або інвестиційному
арбітражу;
- можливість ініціювання концесії потенційним концесіонером;
- чіткий механізм контролю та моніторингу за виконанням
концесійних договорів;