21 червня 09:00
Комітет заслухав звіт про хід і результати виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України у 2017 році докладніше
12 червня 13:00
Комітет розгляне на засіданні 20 червня 2018 Звіт про хід і результати виконання програми діяльності КМУ у 2017 році докладніше
08 червня 11:34
06 червня 2018 року Комітет з питань економічної політики на своєму засіданні розглянув проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення економічних передумов для посилення захисту права дитини на належне утримання (реєстр.№8296 від 19.04.2018) докладніше
06 червня 18:46
06 червня 2018 року відбулося засідання Комітету з питань економічної політики посилання...
25 травня 11:28
В Комітеті продовжується підготовка законопроекту реєстр. №8296 до другого читання докладніше
24 травня 10:37
23 травня 2018 року на засіданні Комітету з питань економічної було заслухано звіт Антимонопольного Комітету України за 2017 рік докладніше
23 травня 17:49
23 травня 2018 року відбулося засідання Комітету з питань економічної політики посилання...
17 травня 11:32
16 травня 2018 року відбулося засідання Комітету з питань економічної політики посилання...
03 квітня 2018, 17:30

03 квітня Верховна Рада України прийняла за основу законопроект №8125 “Про концесії”

         Проектом Закону, зокрема, передбачено:

- можливість застосування концесії у будь-якій сфері господарської діяльності  як на загальнодержавному так і на місцевому рівнях,

- прозора процедура ініціювання та прийняття рішення щодо концесії та вибору концесіонера,

- можливість заміни неефективного приватного партнера,

- створення сприятливих умов для залучення банківського фінансування,

- спрощення процедур виділення земельних ділянок для проектів концесії, та чітке регулювання права власності на об’єкт концесії,

- чітке визначення прав та обов’язків сторін та контроль за виконанням з боку держави.

Згідно із законопроектом, строк концесії може становити від 3 до 50 років. Ініціаторами концесії можуть виступати органи державної влади, які здійснюють управління об’єктами державної власності, органи місцевого самоврядування, державні компанії, а також самі потенційні виконавці концесії (концесіонери).  

Концесіонер обирається на концесійному конкурсі, який проходить у чотири етапи: 1) попередній відбір претендентів; 2) подання конкурсних пропозицій учасниками; 3) оцінка конкурсних пропозицій і вибір переможця; 4) переговори з переможцем.

        Відповідно до законопроекту, в межах концесії концесіонеру надаються права на створення об’єкта концесії, управління об’єктом концесії, а також на надання суспільно значущих послуг. Наприклад, будівництво та експлуатація нових автомобільних доріг або розвиток інфраструктури морських портів на умовах концесії. Йому також передається переважна частина операційного ризику, включаючи ризик попиту та ризик пропозиції. Окрім того, концесіонеру не гарантовано окупність його інвестицій з боку держави. Концесіонер переважно отримує плату від користувачів об’єктами концесії (прямо або опосередковано).