10 серпня 10:00
Комітет спільно з партнерами проведуть міжнародну конференцію "Реформування системи банкрутства в Україні з огляду на кращі світові практики - детонатор інвестиційного буму та економічного прориву" докладніше
21 червня 09:00
Комітет заслухав звіт про хід і результати виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України у 2017 році докладніше
12 червня 13:00
Комітет розгляне на засіданні 20 червня 2018 Звіт про хід і результати виконання програми діяльності КМУ у 2017 році докладніше
08 червня 11:34
06 червня 2018 року Комітет з питань економічної політики на своєму засіданні розглянув проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення економічних передумов для посилення захисту права дитини на належне утримання (реєстр.№8296 від 19.04.2018) докладніше
06 червня 18:46
06 червня 2018 року відбулося засідання Комітету з питань економічної політики посилання...
25 травня 11:28
В Комітеті продовжується підготовка законопроекту реєстр. №8296 до другого читання докладніше
24 травня 10:37
23 травня 2018 року на засіданні Комітету з питань економічної було заслухано звіт Антимонопольного Комітету України за 2017 рік докладніше
23 травня 17:49
23 травня 2018 року відбулося засідання Комітету з питань економічної політики посилання...
07 грудня 2017, 14:25

Верховна Рада має вирішити подальшу долю законопроекту щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні

Комітетом Верховної Ради України з питань економічної політики на засіданні 6 грудня 2017 року, за пропозицією Кабінету Міністрів України, було розглянуто проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні” (№6540 від 06.06.2017).

Вищезазначений проект Закону України було розглянуто Комітетом на засіданні 20 вересня 2017 року і прийнято рішення рекомендувати Верховній Раді України прийняти в першому читанні за основу.

Проте, 5 грудня 2017 року до Комітету надійшло звернення Першого Віце-прем’єр-міністра України - Міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Івановича Кубіва щодо розгляду Комітетом певних змін до законопроекту №6540, а зокрема:

1.        Пункти 3 та 4 Глави І виключити (Зміни до Господарського процесуального кодексу України та Кримінального кодексу України).

2.        У підпункті 4 пункту 5 Глави І абзац третій (частину першу пропонованої статті 597-1 Цивільного кодексу України) викласти у такій редакції:

«Виконання зобов’язань боржника за кредитним договором може бути забезпечене шляхом передачі кредиторові майна у довірчу власність».

3.        У підпункті 4 пункту 5 Глави І доповнити абзацом шостим (запропоновану статтю 597-1 Цивільного кодексу України доповнити частиною четвертою) такого змісту:

«Кредитодавець, який має намір надавати кредит позичальникам із забезпеченням у вигляді довірчої власності на нерухоме майно, зобов’язаний перед укладенням кредитного договору запропонувати таким позичальникам надання кредиту із використанням одного з інших альтернативних видів забезпечення зобов’язань. Пропоновані умови кредитного договору, забезпечуваного довірчою власністю, можуть відрізнятися від умов кредитного договору, забезпечуваного іншим способом забезпечення виконання зобов’язань».

4.        Пункт 27 Глави І виключити (Зміни до Закону України «Про третейські суди»),

5.        У Прикінцевих положеннях:

1)        У пункті 2 слово «магістр» замінити словом «бакалавр».

2)        Доповнити пунктом 4 такого змісту:

«Довірчою власністю не може бути забезпечено виконання зобов’язань за кредитним договором, який був укладений до набрання чинності цим Законом, а так само зобов’язань, які виникли внаслідок зміни (реструктуризації, рефінансування) зобов’язань за договором, укладеним до набрання чинності цим Законом».

Пункт 4 вважати пунктом 5.

Оскільки, автори законопроекту визнають, що певні положення проекту №6540 не мають достатньої підтримки у Верховній Раді України, з метою забезпечення позитивного голосування у парламенті, Комітет з питань економічної політики, на своєму засіданні 6 грудня 2017 року, надав можливість Уряду провести додаткові консультації і роз’яснення у фракціях Верховної Ради України для подальшого розгляду вищезазначеного законопроекту в сесійній залі Верховної Ради України.